marți, 3 iulie 2007

Zgomote Curate


Loviturile se tot repata, incepe sa-mi placa asta. Deja zgomotul nu ma mai deranjaza, incepe, usor-usor, sa fie parte din mine. Fiecare lovitura ma duce tot mai aproape de ceva ce nu stiam ca exista, si care incepe sa-mi placa, fara a sti insa, ce e, de ce imi place atat de mult. Odata cu loviturile ritmate, incep sa se auda si niste sunete. Nici zgomotul lor nu l-am mai auzit pana acum. Nu stiu daca e o senzatie de frica, si daca e, nu-mi dau seama cum, dar frica asta imi place. Adrenalina? Unii se arunca de pe poduri inalte legati cu o coarda elastica, altii cuceresc munti, eu… incerc sa pun toate aceste sunete cap la cap. Incerc sa dau un sens fiecarui zgomot, astfel incat pe tine sa nu te sperie. Adrenalina mea, o simt atunci cand incepi sa dansezi, atunci cand zambesti, atunci cand te bucuri, atunci cand zgomotele mele, puse cap la cap, iti plac. Ai sa razi, dar ma hranesc cu bucuria ta, asa cum zgomotele se hranesc cu mine, asa cum tu, te hranesti cu “zgomotele” mele.

Niciun comentariu: